Olen todellakin innostunut tästä jutusta! Olen nyt parissa päivässä kivunnut pisteiden avulla yhden tason ylöspäin, eli olen nykyisin Executive Affiliate. Sain samalla omia co-sponsoroitavia, eli niistä sitten mahdollisesti tulee jotakin provikkaa ajan myötä. Tuo on vielä vähän hämärää minulle, mutta opin koko ajan lisää. =)

 

Sain siis 1500 pistettä täyteen, siksi tuo ylennys. Oli mielestäni aika helppoa, tosin uhrasin siihen melkein yhdet yöunet, kun surffasin netissä melkein koko yön. Tänään on äidin kone käynyt kahvilla.

 

Vitsit, olisiko se Suuri Mahdollisuus jäädä kotiin nyt tosiaankin tässä? Toivo orastaa…

 

Sen verran olen tullut eilisestä haaveilusta järkiini, että ymmärrän kyllä, että noin 10 000$ kuukausiansioihin ei niin vain päästä. Se vaatii monta vuotta, paljon työtä, aktiivista mainontaa jne. Toisaalta olen nyt sitoutunut kyllä tähän ohjelmaan aikalailla 100 %. Niinhän se on, että menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa….

 

Ensimmäinen tavoitteeni on oppia tuntemaan tämä ohjelma päästä varpaisiin ja koko pallon ympäri. Minun mielestä on helpompi puhua jostakin asiasta (ja varsinkin myydä sitä!), jos tietää asian läpikotaisin.